Tuesday, October 8, 2013

Facebook සහ Gmail හැක් කරමු (HacKing with CrZy Prof Lesson 03)


මෙය අද්‍යාපනික දැන ගැනීම සදහා පමනක් ලියවෙන ලිපියක් වන අතර සිදුවන අපහසුතා සම්බන්දව වගකීමක් භාරගනු නොලැබේ!!!!!!!!!!!!!!

ගොඩක් දෙනෙක්ට තියෙන පිස්සුවක් තමයි කාගෙ හරි FB එකක් හෝ Gmail එකක් හැක් කිරීමට උත්සහ කරන එක. ඇත්තටම මම දන්න තරමින් Facebook,Gmail වගේ එකක් හැක් කරනව කියන්නේ ඇත්තටම හීනයක්. මොකද ඒතරමටම මේවායේ Security එක වැඩියි. අනික මේවගේ Website හදන්නේ පාරවල් වල ඉබාගාතේ රස්තියාදු ගහන හාල්පාරුවො නෙමේ.. එහෙම මම ජෝක් එකට වගේ කිව්වට ඇත්ත ඒකයි. නමුත් මම දන්න එක දෙයක් තියෙනව.. මේ ආරක්ශක පද්දති හදන්නෙත් මිනිස්සු ඒ වගේම   මේව කඩන්නෙත් මිනිස්සු බව.

එහෙනම් මම මේ මොකක්ද කියන්න යන්නේ.. ඇත්තටම යාලුවනේ ගොඩක් අය Facebook හැක් කර ගන්නේ මේ Facebook පද්දතියේ තියෙන දුර්වල තා නිසා නෙමේ. තමන්ගේ තියෙන දුර්වල තා නිසයි.. ඉතින් මම මේ කරන්න යන්නේ Facebook වල Security එකට ගේමක් දෙන්න නෙමේ..,, ඒක පට්ට සීරියස් වැඩක් බව මට දැන් තේරිල තියෙන්නේ. මම ගේම දෙන්නේ user ට. මම එයාගෙ security එක කඩනව.. එයාව මම ගොනාට අන්දවනවා. මේ වගේ ක්‍රම වලට එක එක නම් කියනව .. අනේ මට ඕව වැඩක් නෑ.. වැඩේ වෙනව නම් එච්චරයි.. He Heeee

හිතන්න ඔන්න ඔයාගෙ යාලුවෙක් ඉන්නව හැකින් පිස්සුව ඉහට ගහපු. ඔන්න මම දැන් ඒ වගේ එකෙක්ට තමා ගේම දෙන්න යන්නේ.. ඔයා හැක් කරන්න ඉලක්ක කරන පුද්ගලයාගේ චරිත ලන්ශන අනුව ඔයා මේ ක්‍රමවේදය ඉතාම ශූක්ෂම ලෙස වෙනස් කරන්න තරම් නුවනක්කාර විය යුතුයි.. ඉස්සෙල්ල මෙන්න මේ මම නිර්මානය කරපු සරල වැඩසටහන පොඩ්ඩක් බලන්නකො.


මොකද හිතෙන්නේ මේක දැක්කම.. FB හැක්කරල password එක අතටම ගෙනත් දෙන වැඩසටහනක් වගේ පේනව නේද.. හිතන්න අර වගේ ගොන් හැකර් කෙනෙක්ට මේ Program එක ලැබුනොත් ඌ ඉස්සෙල්ලම මොකද කරන්නේ.. ඉක්මනට කාමරේ දොරත් වහ ගෙන කාගේ හරි අහින්සකයෙක්ගේ FB ID එක Massage එකක් හරි දාල ඉල්ල ගන්නව. ඊට පස්සෙ වැඩසටහනේ ඉල්ලන පරිදි ඇත්තම තොරතුරු මේකට දාල Fill කරනව. ඒ කියන්නේ හැකා හැකාගෙම FB User ID එකයි Password එකයි මෙතනට ලබා දෙනව.. ඊලගට මොකද වෙන්නේ.. මේ රූපය පොඩ්ඩක් බලන්නකො


මේ වැඩසටහනට පුලුවන් කමක් නැහැ කිසිම විටෙක කාගෙවත් User Name එකක් දුන්න පලියට Password එක ඔයාගෙ අතටම ගෙනත් දෙන්න. ඇත්තටම මේක වියාජ වැඩසටහනක්. ඒත් ඉතින් අන්දන එකත් සුපිරියටම අන්දන්න ඔනේ නිසා Cannot connect to server වගේ පොඩි ටෝකක් දානව.  ඊලගට මෙහෙමත් කියනව.. You inserted a wrong information වගේ සීන් එකක්.. එහෙම දැම්මේ සමහර ආදුනිකයො පලමු වතාවට තමන්ගේ User Name සහ Password දෙන්නේ වියාජ ඒව.. දැන් මේවගේ Massage එකක් දැක්කම මිනිහ හිතනව මේ වැඩසටහන මට ඕන වැඩේ කරල දුන්නේ නැත්තේ මගේ සත්‍ය තොරතුරු නොදුන්න නිසා කියල. ඒ නිසා නැවත වරක් ඇත්තම තොරතුරු දීල ගොනාට ඇන්ද වීමක් සිදුවෙනව. 

ඊලගට මොකද වෙන්නේ.... 

මේ වැඩසටහන මම Program කරල තියෙන්නේ Hack It බොත්තම එබූ සැනින් Text Box වල Fill කරල තියෙන Data ඔයාගේ Email එකට එවන විදියටයි.. මරුනේ.. මේ තියෙන්නේ පල්ලෙහා මම Image එකක් දාල.



ඉතින් මොකද හිතන්නේ මේ ගැන.. ඔයාලට මේ වගේ Tools ඕන තරම් අන්තර්ජාලය තුල හොයා ගන්න පුලුවන්. ඒත් ගොඩක් ඒවා Virus වලින් පුරෝලා. ඉතින් අපි අපේම වැඩසටහනක් හදල කලාම අපිටත් ඇගට හොදයි..
…මේ මම කියල දුන්න තියරියටම Gmail එකක් හැක් කරන්න බැරිද.. පුලුවන්. පුලුවන්.. මෙතනදි ඔයා මොන තරම් කපටි වෙන්න ඕනේද... ඒ තරමටම ඔයා සාර්තක වෙනවා.. කෙල්ලෙක්ගෙ FB එකක් මේ ක්‍රමේට හැක් කරන්න ටිකක් අමාරුයි.. මොකද කෙල්ලොන්ට එච්චරම අමාරුවක් නෑ Account Hack කරන්න. උන්ව අන්දන්න පුලුවන් ඕක තව ටිකක් වෙනස් කරල.. ඒ කොහොමද.. ඔයාලට පුලුවන් මේකට ලස්සන Love Meeter එකක් Set කරන්න.කෙල්ලො හරි ආසයි ඒ වගේ ඒවට. කොල්ලගෙ නමයි කෙල්ලගෙ නමයි දීල බොත්තම එබුවම එයාගේ FB User Name And Password එක ඉල්ලනව. ඊට පස්සෙ මොකක් හරි 1-100 ත් අතර අසම්භාවී විදියට අංකයක් Generate කරල ඒක percentage එකක් විදියට ලබා දෙනවා.. Hee hee . ඒ අස්සෙ ඉතින් මොකද වෙන්නේ කියල දන්නවනේ..


 මම දන්නේ නෑ මේ ලියපු දේවල් කීයෙන් කී දෙනාට තේරෙන්න ඇත්ද කියල.. මේ වැඩසටහනට අදාල සියලුම කේතයන් නොමිලේ මම ඔයාලට දෙනව. හැබැයි මම මේව දෙන්නේ ඔයාලට ඉගෙන ගන්න විතරයි.. නැතුව වැරදි දේවල් වලට යොදාගන්න එපා. එහෙම යොදාගෙන මාව අල්ලල දෙන්නත් එපා. ඔයාට මේ Source Code සම්බන්දයෙන් අපැහැදිලි තැනක් තියෙනව නම් Comment වලින් විතරක් අහන්න. නැතුව මේව ප්‍රසිද්දියේ Call කරල අහන්න එපා.. එහෙම ඒවට මම උත්තර දෙන්නෙත් නෑ.. Programing පිලිබදව ඉගෙන ගන්න කැමති අයට මම හැමදාම කියනව වගේ මගේ Tutorial Pack එක ගන්න කිසි ප්‍රශනයක් නෑ මුල ඉදන්ම තියෙනව. හොදා.. ඔන්න ඉතින් මේ වගේ ලිපියක් අයේ ඉතින් ලොවෙත් නෑ.. මොකද තනිකරම මගේ අදහස් තමා මෙතන තියෙන්නේ. අඩුපාඩු ඇති.. ඒත් කමක් නෑ.. මම කියල තියෙන සිද්දාන්තය තේරුම් ගත්තොත් හොදටම ඇති... 

මෙම වැඩසටහනට අදාල Code VB.NET


Download Project 1MB
http://www.mediafire.com/download/xeddnd9vmzunjed/Facebook%20Hack.zip

Password: crzyprof

වටිනව කියල හිතනවානම් Comment එකක් දාන්න අමතක කරන්න එපා..

10 comments:

  1. ඔයා ලබා දීල තියන Download Button එක වැඩ කරන්නේ නෑ.....මට මේ Code ටික supun322@gmai.com වලට mail කරනවානම් ලකු උදව්වක්.ඔබට සදා ජය!

    ReplyDelete
  2. Mulinma kiyanna ona godak wadagath post ekak kiyala.podi prashnayak.........oya dila thiyana Download Button eka weda karanne ne.Mata me Source Code tika supun322@gmail.com walata mail karanawada.Loku Udawvak mata one meke thiyana concept eka igena ganna.

    ReplyDelete
  3. Mulinma kiyanna ona godak wadagath post ekak kiyala.podi prashnayak.........oya dila thiyana Download Button eka weda karanne ne.Mata me Source Code tika supun322@gmail.com walata mail karanawada.Loku Udawvak

    ReplyDelete
  4. Download btn එකට අදාල Link එක හැදුව.. Download කරගන්න

    ReplyDelete
  5. download kara. but kohomada oka hadaganne. mail - randula09@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Download කරා. ඒත් කොහොමද ඕක හදාගන්නෙ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්තටම මේක හදන්න Programing පිලිබද මූලික දැනුන්ම තියෙන්න ඕනේ. එහෙම දැනුම තියෙන අය මේක භාවිතා කරල තියෙනව මේ වෙන කොටත්. මම මෙතනදි පෙන්නල තියෙන්නේ එක මාර්ගයක් විතරයි.

      Delete
    2. අනේ හදපු එකක් නැත්දඉමේල් ගහල යූස් කරන්න????

      Delete
  7. වෙන ක්‍රම නැද්ද

    ReplyDelete